Obim i vrste naših usluga

Pedijatrija

U Poliklinici se provodi specijalističko-konzilijarnu djelatnost u okviru dijagnostike, prevencije, liječenja, medicinske habilitacije i praćenja pedijatrijskih bolesnika organizirane na principu ambulantne zdravstvene zaštite ili dnevne bolnice.

U okviru opće pedijatrije provode se sistematski pregledi novorođenčadi i dojenčadi te pregledi, dijagnostika i liječenje akutno bolesnog djeteta,

ultrazvučna dijagnostika djece(UZ kukova, abdomena i dr.)

U okviru opće pedijatrije provode se i savjetovanja za majke poslije poroda

Dermatovenerologija

Dermoskopija je neinvazivna dijagnostička metoda koja omogućava pregled madeža, ali i drugih pigmentnih u nepigmentnih promjena na koži.
U okviru ovog specijalističkog pregleda vrši se dijagnostika i liječenje:
bakterijskih, gljivičnih i virusnih infekcija kože, alergija, akutnih i hroničnih ekcema, psorijaze, oboljenja kose i noktiju, akni, spolnih oboljenja.

Opšta medicina
Primarnom zdravstvenom zaštitom odnosno uslugama opšte medicine pokrivaju se potrebe stanovnika općine Doboj Jug kao i potrebe velikog broja stanovnika iz RS, prvenstveno iz grada Doboja i okolnih mjesta koja mu gravitiraju a u najvećem broju slučajeva radi se o povratnicima. Do sada je evidentirano preko 200.000 pregleda. Kako je već napomenuto, primarna zdravstvena zaštita organizovana je u dva punkta - ambulante: Mravići i Matuzići. Aktivna su uvijek dva tima porodične medicine.

Služba hitne medicinske pomoći
SHMP pomoći je specijalizovana služba za zbrinjavanje i pružanje specijalizovane stručne pomoći kritično oboljelim i teško povrijeđenim na mjestu nesreće, tokom transporta do prijema u stacionarnu zdravstvenu ustanovu. Služba je dobro opremljena da reaguje u najkraćem roku.

Stomatološka služba
U savremeno opremljenoj stomatološkoj ordinaciji pružaju se usluge vađenja i liječenja zubi. Pored ovoga pokrivaju se usluge vezane za zubne proteze i mostove a određenog dana u sedmici obezbjeđuju se oralno - hiruški zahvati.

Medicina rada
Ovaj segment naših usluga obuhvata: sistematske preglede pri zapošljavanju, utvrđivanje radne sposobnosti i specifičnu zdravstvenu zaštitu

Specijalističke ambulante:

Ultra zvuk sa color dopllerom
Obavljaju se specijalističko - konsultativni pregledi sa ultrazvukom i color dopllerom abdomena, urotrakta, štitne žlijezde, lanea. Radi se color doppler krvnih žila glave i vrata, ruku, nogu i abdomena (trbuha).

Ginekološka ambulanta
Ginekološki pregled je specijalistički pregled ginekologa koji na temelju anamneze, kliničkog pregleda te niže navedenih pretraga postavlja tačnu dijagnozu bolesti i propisuje terapiju. Pretrage su:
PAPA test je citološka analiza (analiza ćelija) uzorka uzetog brisom vrata maternice Ovim je testom moguće otkriti predstadije i početni rak vrata maternice. Tipizacija HPV-a je postupak kojim se određuje tip Humanog Papiloma Virusa koji je jedan od glavnih faktora u nastanku karcinoma cervixa (raka vrata maternice). HPV tip 16 i 18 su virusi visokog rizika za nastanka karcinoma cervixa. Brisevi vrata maternice na klamidiju, ureaplazmu, mikoplazmu, aerobne i anaerobne bakterije. Kolposkopija je bezbolna metoda kojom se pomoću kolposkopa pregledavaju stidnica, rodnica i vrat maternice. Služi za lokalizaciju prepatoloških i patoloških stanja. Vođenje trudnoće - rano otkrivanje trudnoće
Kontracepcija - suvremene metode kontracepcije, savjeti, hormonska kontracepcija, mehanička kontracepcija - ugradnja i vađenje spirale. Menopauza - savjeti i hormonsko nadomjesno liječenje.

Neuropsihijatrijska ambulanta
Neurološko-psihijatrijski pregled je specijalistički pregled neuropsihijatra koji na temelju anamneze, kliničkog pregleda te niže navedenih pretraga postavlja točnu dijagnozu bolesti i propisuje terapiju.
EEG je neinvazivna dijagnostička metoda kojom se preko lubanje registriraju promjene spontane aktivnosti mozga. To je najsigurnije dijagnostičko sredstvo za dijagnozu epilepsija. U neuropsihijatrijskoj ambulanti vršimo dijagnostiku i liječenje sljedećih bolesti: glavobolje (migrene, tenzijske glavobolje, neuralgija n.trigeminusa), vrtoglavice, epilepsije, ishialgija, cerebrovaskularne bolesti (TIA, moždani udar), poremećaji svijesti, demijelinizacijske bolesti (multipla skleroza), demencije, poremećaj održavanja spavanja i budnosti, neuro mišićne bolesti, neuropatije (dijabetička, alkoholna, sindrom karpalnog tunela), Miasteniju Gravis - Parkinsonova bolest, poremećaji raspoloženja (depresivni poremećaj, poremećaj raspoloženja zbog općeg zdravstvenog stanja), anksiozni poremećaj (panični poremećaj, socijalna fobija, opsesivno - kompulzivni poremećaj, stresni poremećaj), poremećaji spavanja, seksualni poremećaji i poremećaji spolnog identiteta, poremećaji hranjenja (anoreksija, bulimija), somatoformni poremećaji (psihosomatske smetnje, konverzivni poremećaj, hipohondrija), poremećaji komunikacije, poremećaji pažnje, ponašanja

Oftamološka ambulanta
Oftalmološki pregled je specijalistički pregled oftalmologa koji na temelju anamneze, kliničkog pregleda te niže navedenih pretraga postavlja tačnu dijagnozu bolesti i propisuje terapiju. Pregledi su:
Ispitivanje oštrine vida (visusa) sa i bez korekcije
Ispitivanje osjeta boja - Ishihara's test
Ispitivanje bulbomotorike
Oftalmoskopija - pregled očne pozadine (fundusa) oftalmoskopom
Operativni zahvati u lokalnoj anesteziji (tumori, estetske korekcije i dr.)
Informacije na broj: 032 942 506

Pedijatrijska ambulanta
U okviru ove ambulante vrši se dijagnostika i liječenje akutnih i hroničnih bolesti djece , EKG, dijagnostika i liječenje reumatoloških oboljenja kod djece.

Hiruška ambulanta
Vrše se konsultativni specijalistički dijagnostički pregledi i male hiruške intervencije u lokalnoj anesteziji (cirkumcizija, odstranjivanje tumora...

Pulmološka ambulanta
Obavljaju se specijalistički konsultativni pregledi koji na temelju anamneze, pregleda te provedenih pretraga postavljaju tačnu dijagnozu i liječenje:
Akutnih i hroničnih plućnih oboljenja, tuberkuloze, alergijsko - imunoloških oboljenja

Gastroenterološka ambulanta
Specijalista gastroenterolog na temelju anamneze, kliničkog pregleda te pretraga dijagmosticira bolest i propisuje terapiju. Pomenute pretrage su: Ultrazvuk abdomena je ultrazvučni prikaz: jetre, žučnog mjehura i žučnih vodova, gušterače, slezene i bubrega. Gastroskopija je endoskopska pretraga kojom se pregledava unutrašnjost jednjaka, želuca i početnog dijela tankog crijeva optičkim instrumentom. Pretraga uključuje i test
na želučanu bakteriju Helicobacter Pylori. Rektoskopija je pregled rektuma (zadnji dio debelog crijeva).

Kardiološka ambulanta
Kardiološki pregled je specijalistički pregled kardiologa koji na temelju anamneze, kliničkog pregleda te niže navedenih pretraga postavlja točnu dijagnozu bolesti i propisuje terapiju. Pretrage su:
Ultrazvuk srca s color doppler-om omogućava dijagnostiku bolesti srčanog mišića, zalistaka, srčane ovojnice, aorte i prirođenih srčanih grešaka. Elektrokardiogram (EKG) je pretraga koja omogućava osnovnu procjenu srčanog mišića i ritma. U kardiološkoj ambulanti vršimo dijagnostiku i liječenje sljedećih bolesti: bol u prsnom košu, pritisak, predinfarktna stanja, Angina Pectoris, stanja nakon infarkta, slabosti srčanog mišića, aritmije, gušenje, nesvjestica bolesti zalistaka, šum na srcu, prirođene bolesti srca

Laboratorijske pretrage
U laboratoriju se vrše hematološke, biokemijske i hormonske pretrage krvi te pretrage urina i stolice.
Vrste pretraga:
Hematološke pretrage: KKS (kompletna krvna slika), SE (sedimentacija).
Osnovne biokemijske analize: GUK (glukoza u krvi), urati (mokraćna kiselina), urea, kreatinin, proteini, amilaza.
Hormoni štitnjače: T3, T4, TSH
Spolni hormoni: LH, FSH, estradiol (E2), progesteron, prolaktin, testosteron, HCG, ß HCG, double test (screening za Down-sindrom).
Anemija: željezo (Fe)
Testovi zgrušavanja krvi: fibrinogen.
Jetrene probe: bilirubin, ALT, AST, AF.
Masnoće: holesterol, holesterolske frakcije, trigliceridi. .
Pretrage mokraće: kompletan urin, sediment urina..
Ostale pretrage: o OKULTNO KRVARENJE (krv u stolici), HELICOBACTER PYLORI, CRP (C-reaktivni protein), RF (reuma faktor), ASTO (antistreptolizinski titar), HbsAga

Ambulanta nuklearne medicine
Specijalistički pregled specijaliste za nuklearnu medicinu, odnosno endokrinologa, uz laboratorijsko određivanje hormona štitnjače i po potrebi antitijela (T3, T4, TSH, antiTPO) uz niže navedene pretrage omogućava tačno postavljanje dijagnoze i liječenje bolesti štitne žlijezde (hipertireoza, hipotireoza, tumori, upala itd.). Pretrage su:
Ultrazvuk štitnjače je ultrazvučni pregled štitne žlijezde koji omogućuje tačnu procjenu veličine štitne žlijezde, njezinu unutarnju strukturu (ciste, dobroćudni i zloćudni tumori, upalne bolesti itd.).
Ultrazvuk vrata je ultrazvučni pregled štitne žlijezde, limfnih čvorova te ostalih dobroćudnih izraslina i zloćudnih tumora vrata.

Otorinilaringološka ambulanta
Moderna dijagnostika i liječenje bolesti uha, grla i nosa. Ukljiučena je otomikroskopija, endoskopija, inhalacije kao i liječenje kroničnih upala sinusa i grla, alergijskih bolesti. U okviru ambulante obavljaju se pretrage i pregledi vezani za rano otkrivanje tumora glave.

Alergo-testovi
U našoj poliklinici možete uraditi:

• Epikutalno testiranje sa standardnim alergenima
  • Epikutalno testiranje sa specifičnimalergenima

Vi ste ovdje: Naslovna Usluge